Chat with us, powered by LiveChat

Er du som Kjetil?

Kundeservice

Å beholde en god kunde er lønnsomt. Fornøyde kunder er dine beste ambassadører. God kundeservice handler om å gi verdifull og riktig tilbakemelding raskt. Opplevelsen av kundeservice er sterkest når kunden din får de gode svarene når det trengs. Da bygges kunderelasjoner som varer. Hos oss leverer våre callsenter kundeservice på telefon, mail, chat og sosiale medier.

Nysalg

Å skape salg er våre callsenters kjernekompetanse. Ønsker du flere nye kunder uten å etablere et eget salgsteam og callsenter kan vi hjelpe deg. Sammen med våre oppdragsgivere setter vi sammen fleksible team på våre callsenter med klare målsettinger. Vår evne til å skaffe innsikt i tjenestene og produktene vi skal tilby gjør at vi leverer de gode resultatene.

Kundepleie

Å skaffe en ny kunde er en investering og bør behandles deretter. Å kontakte kunder for å tilby bedre løsninger eller nye produkter uten at det nødvendigvis er forbundet en kostnad med samtalen viser seg for mange å være lønnsomt på sikt. Våre callsenter har god erfaring med kundepleie og kundeservice som sikrer det langvarige kundeforholdet.

Winback

Tidligere kunder kan være lønnsomt å vinne tilbake. Vi har god erfaring med å kontakte kunder du har mistet underveis. Ønsker du fleksible løsninger med dedikerte salgsteam som kan gjøre jobben? Grundig innsikt i produkter og tjenester er nøkkelen til våre solide salgsresultat.

Møtebooking

Ønsker du å møte kundene dine selv, men har ikke mulighet til å booke møtene på egen hånd, hjelper vi deg. En god møtebooker legger grunnlaget for et lønnsomt salg. Samarbeid og innsikt skaper det gode samspillet mellom booking og det personlige møtet. La oss ta oss av innsalg, så tar du deg av kundemøtet.

Sentralbordservice og svartjeneste

Er du for opptatt til å svare på inngående kundehenvendelser? Kundene har høye forventninger til svartid, og har ikke tålmodighet til å vente på at du har anledning til å besvare henvendelsen deres. Vi i Maskineriet kan betjene en svartjeneste eller et sentralbord på dine vegne. Vi har ingen oppstartskostnader og kan tilbyr en fleksibel betalingsløsning hvor du kun betaler en stykkpris for samtaler vi har besvart. Vi kan betjene hele ditt sentralbord eller avlaste deg i perioder med høyt trykk. Ikke la utålmodige kunder gå til en konkurrent.

Sampling & Promotering

Ønsker du oppmerksomhet om din merkevare eller har du kanskje lansert et nytt produkt? Vi i Maskineriet kan promotere deg og din merkevare på strategiske knutepunkter. Skal du lansere et nytt produkt kan vi dele ut samples i områder med høy andel av det segmentet du ønsker å treffe. Vi finner de rette profilene til din bedrift. Vi gjennomfører den nødvendige opplæringen og sørger for at ditt budskap når ut!

Ta kontakt!

Gjennom tett samarbeid og bred kompetanse innen salg og kundeservice setter vi ambisiøse mål sammen. Dette gjør oss og våre callsenter til en trygg partner som skaper de gode kunderelasjonene for bedriften din. Vi gleder oss til å høre fra deg.

Bilde av Maskineriet logo